Visuaalista viestintää  voi integroida

kaikkeen ja kaikkialle

 

Visuaalinen kieli puhuu muodoin ja värein. Tämä kieli välittää informaatiota, kuvastaa ajatuksia, tunteita ja maailmaa, jossa elämme.

 

Visuaalinen kieli näkyy kaikkialla ja on tärkeä osa elinympäristöämme. Viestit kuvastavat yksilöllisyyttä ja elämäntyyliä sekä tekevät lähettäjistään kiehtovia ja kokemuksista visuaalisesti miellyttäviä.

 

Brändien ja tuotteiden visuaalinen sävy määritellään graafisen suunnittelun avulla. Luova suunnittelu viestii yrityksen tavoitteista, välittää tietoa arvoista, laadusta ja yksilöllisyydestä. Visuaaliset viestit vaikuttavat tunteisiin ja sitä kautta valintoihin, joten ei ole yhdentekevää, miten yritys tuo itsensä esille.

 

Sisällön ja ulkoasun suunnittelu sekä materiaalituotanto kaikkeen viestintään.

 

Graafisen suunnittelun opinnot antavat perustan alan monenlaisissa työtehtävissä toimimiseen; mainonnan-, näyttely- ja kampanjasuunnittelua, informaatio-,

yritys- ja julkaisugrafiikkaa, kuvitusta, kirjagrafiikkaa, typografiaa, valokuvausta, nettisuunnittelua, digitaalista sisällöntuotantoa, alaan liittyvää historiaa ja teoriaa, journalistista viestintää.

Työpöytäversioon